czwartek, 10 listopada 2011

Zastrzeganie kart bankomatowych, kredytowych

Autorem artykułu jest netimage

Potrzebujesz zastrzec swoją kartę bankową? Nic prostszego! Zapisz sobie numer pogotowia kartowego i w razie potrzeby natychmiastowo dzwoń! Zapraszamy również do lektury tego artykułu.
Ukradziono Ci kiedyś kartę bankową? To jest jedna z takich sytuacji, w której nie mamy pojęcia co zrobić, gdzie się udać lub zadzwonić. Od razu sobie myślisz - nie mam karty, za chwilę ktoś mnie okradnie, muszę ją szybko zastrzec. Ale jak?

Pogotowie kartowe - zastrzeganie i blokowanie karty
trans
Karta bankowa to bardzo ważna rzecz w naszym portfelu, której musimy bardzo dokładnie strzec. Już nawet nie wspominam o osobach, które na karcie notują PIN do niej. A i to się zdarza!
Potrzebna nam jest natychmiast usługa zastrzegania karty, czy jak kto woli blokada karty kredytowej. Załóżmy, że kartę po prostu zgubiliśmy lub nam ją skradziono. Co robić?
Pierwsze o czym myślimy to bank lub policja. Zastrzeganie karty musi nastąpić przecież natychmiast - każda sekunda się liczy, aby uniknąć mało przyjemnych konsekwencji w postaci na przykład utraty finansów na koncie.
Co ciekawe są firmy, które się specjalizują w zastrzeganiu kart!? Nie miałem o tym pojęcia, aż zupełnie przez przypadek natrafiłem na pogotowie kartowe. O pogotowiu zamkowym czy ratunkowym słyszałem. Ale pogotowie kartowe? Jak to działa? Okazuje się, że są takie instytucje, które udostępniają usługę zastrzegania kart. Moim zdaniem warto taki numer telefonu w swojej książce telefonicznej posiadać. Nigdy nie wiemy, kiedy się nam przyda. Co ciekawe, firmy te obsługują większość banków, także w jednym miejscu niezależnie od tego z jakiego banku korzystamy możemy szukać pomocy związanej z blokadą naszą karty.
Mam nadzieję, że te informacje się wam przydadzą. Jestem niestety przekonany, że praktycznie nikt tego numeru nie znajdzie i nie zapisze, ale obyście nigdy nie musieli sobie przypominać o tym tekście w sytuacji, gdy będzie wam potrzebna natychmiastowa pomoc związana z zablokowaniem karty...
---
rafi

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się tak, aby musiała zastrzegać kartę bankomatową. Jednak zawsze do takiej sytuacji trzeba być przygotowanym. Nawet dlatego ja bardzo sobie cenię korzystanie z płatności internetowych https://www.cashbill.pl/ bo wtedy mam pewność co do bezpieczeństwa całej transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście takie sytuacje się przydają gdyż czasami należy zastrzec naszą kartę. Ja teraz mam kartę kredytową i muszę powiedzieć, że jest to bardzo fajne rozwiązanie. Tym bardziej, że jeszcze czytałem na stronie https://www.przelewy24.pl/blog/jak-zrobic-przelew-z-karty-kredytowej w jaki sposób można zrobić przelew z karty kredytowej.

    OdpowiedzUsuń